úterý 30. října 2012

Můj první halový akrobat - Predator (Potensky) - díl 2.

Tak a dnes tady máme krátké pokračování stavby Predátora. První věc, kterou jsem řešil byly serva. Do přesného akrobata patří kvalitní serva, jenže jelikož je tohle můj pokus, tak jsem se nakonec rozhodl použít všemi zatracovaná serva HXT-900, tedy klasická Čína. Ano, tato serva jsou těžší než doporučovaná o nějaký ten gram, ale myslím, že to bude v pořádku. Do křídla jsem vyřízl díru na servo křidélek a servo do něj vlepil pomocí LA tmelu. Servo jsem vystředil a pak se vrhl na dlouhou dvouramennou páku. Jelikož jsem do ní chtěl umístit vždy na konec blimpy, musel jsem otvory v páce dost razantně zvětšit. První pokus dopadl špatně, jelikož jsem vrtal tak intenzivně až vrtaná díra spojila 2 díry v páce a tím páku znehodnotila. Proto jsem musel vzít náhradní páku, kterých mám naštěstí doma požehnaně. Jakmile jsem měl blimpy v páce, nasadil jsem ji na servo, přišrouboval a mohl jsem se pustit na dokončení trupu. Horní díl jsem vyřízl z Depronu, vyřízl otvor na servo a připravil si malé úhelníčky, aby byl trup kolmý. Pomocí LA tmelu přilepil ke korpusu trupu, zkontroloval kolmost a nechal lepidlo důkladně zaschnout. Výsledek je na přiložené fotografii.

   

2 komentáře:

  1. Na halovke budes citit kazdy gram navyse. 3* Hxt 900 Bude naviac 14g a to je 10% Obvykle hmotnosti.
    lv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laco, mas pravdu. Kdyby jsi videl ten motor co do nej chystam, tak bys zesilel. Berme to jen jako pokusny kousek, ktery bude litat i venku. Druhy kus bych chtel postqvit uz jinak, odklonit se od originalu a zohlednit prave vahu, dat kvalitni motor a tak. Chci to probrat s Honzou S. Neco malo odfrezovat upravit tvar a tak. Ale nildy jsem nic podobneho nedelal, tak to ted zkousim a vlastne si jen hraju. Koukam, zes vcera dorazil domu v poradku, tak to je fajn. My odjozdeli az v 11 v noci :-) .

      Vymazat