čtvrtek 12. června 2014

LeFish: Aneb i sovy mají rády rybičky

Autor fotografie: Pajan

Před časem se mi ozvali kamarádi Pajan a Zbyněk, že si nechají říznou svahového akrobátka LeFish a jestli chci taky. No je Vám snad všem jasné, že tomu jsem nemohl odolat. Kdo z vás tento model letadla nezná, pak se podívejte na webové stránky SlopeAerobatic, kde můžete najít spoustu informací, plánky, fotky i videa.


Kluci byli hodně rychlí a tak já mám doma vše připraveno a oni již mají postaveno, zalítáno i opraveno.

Níže Vám zatím dám link na fotky ze stavby a lítání, které dělal Pajan.

http://pajanfoto.zonerama.com/Album/342250

Určitě se těšte na na další posty, jelikož plánuji celou stavbu detailně zdokumentovat.

2 komentáře:

  1. Tenhle rc model vypadá opravdu luxusně :) chtěl bych se zeptat, kolik tak maximální rychlostí letí? A ještě jedna otázka zda-li to žere hodně baterie? Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Já se teda přiznám, že mě tenhle design zase tak moc nebaví. Jako je fajn, že je to obratné a létá to rychle, ale já se na to rád i koukám. Tohle je tak někam do montované haly, kdy by se to dalo trochu otestovat, ne že bych si s tím rád nezalétal, ale asi bych to nechtěl mít na plnohodnotné létání. :)

    OdpovědětVymazat