středa 4. ledna 2012

Bristol Scout

Bristol Scout od Honzy Špatného byla má snaha o něco, co bude lítat pomalu, bude vcelku obratné a navíc nebude náročné na prostor. Má původní představa lítání v bytě vzala za své po zkušenostech s mini vrtulníčky, které i když stojí na místě, tak jsou ke stěnám blíže než bych si přál. Tedy pro lítání v bytě je nejlepší nějaký simulátor. Volba tedy padla na Bristol Scout o kterém vzniklo krásné vlákno na diskuzním fóru www.rcmania.cz .

Je to již delší doba, co jsem si jej postavil, pokud dobře počítám, bude to již rok a půl. Nicméně celé to začalo tím, že jsem toužil po něčem trochu maketovém, historickém, pomalém a lehkém. Na serveru www.rcmania.cz se objevilo vlákno o prototypu Bristol Scout. Objevilo se pár super videí, které kluci udělali a tak jsem se velmi rychle rozhodl. Když padl dotaz, zda by jej někdo nechtěl, hned jsem se přihlásil a pak už jen čekal, než Honza nechá výřezy i potisknout. Chvíli to trvalo, ale pak už následoval kontakt s Honzou a návštěva u něj doma. Dnes se již model prodává oficiálně přes firmu RC Factory.

Osazení a stavbu jsem nastudoval z vlákna na RC Mánii a výsledek mého snažení můžete vidět zde:


Video je natočeno v Ostravě - Muglinov, kousek za domem mých rodičů. Bohužel nyní se tam začaly již stavět nové rodinné domky, tak si budu muset při návštěvě rodičů najít jiný plácek.

Video je natočeno na zrcadlovku Canon 500D.

Žádné komentáře:

Okomentovat