pátek 9. května 2014

Nový vysílač Futaba T14SG a nový firmware 4.0

Vzhledem k neustálému posilování své letecké stáje jsem se rozhodl se malinko posunout na na úrovni mého vysílače. Doteď jsem velice úspěšně a spokojeně létal se svou Futabou T8FG a nyní jsem se rozhodl si udělat radost a do stáje přistála nová T14SG. Mnoho rozdílů oproti osmičce zde není, ale integrovaná telemetrie a pár vychytávek mě prostě udolalo.


Další zajímavou informací je to, že Futaba uvolnila další verzi firmware to verzi 4.0. 


Tento nový firmware obsahuje také nové zvuky pro telemetrii, tak nezapomeňte stáhnout také nové Sound functions.

1 komentář:

  1. Však jo, jen si myslím, že podobným ovladačům už dneska asi zvoní hrana. Nebo si to nemyslíte? Dneska je možnost nechat si udělat vývoj mobilní aplikace na zakázku a ovládat letadlo nebo cokoliv RC třeba z tabletu. Takže nepotřebujete další ovladač. Jako já nejsem zrovna fanda, ale zkoušel jsem si to a něco do sebe to taky má.

    OdpovědětVymazat