pátek 8. června 2012

Orlice vzlétla

Nedávno se mi podařilo odkoupit od kolegy polomaketu Českolsovenského větroně Orlice. Tato polomaketa byla postavena dle plánku pana Vladimíra Okroulického a již toho má mnoho za sebou. Plánek je možné zakoupit zde. Konkrétně se jedná VSB 66 Orlice s rozpětím 2735mm a délkou 1280mm. Miluji letadla s véčkovým ocasem, takže tohle byla moje srdcovka. Navíc když jsem ji vídal létat, byla to nádhera a navíc tato je i neuvěřitelně hodná a díky své nízké váze i neuvěřitelně létavá ve slabých podmínkách.
Zatím jsem ji uvedl jen do provozuschopného stavu, ale plánuji na ní hodně zapracovat. Někde bude potřeba opravit potah, někde vyměnit a na mnohých místech opravit i poškozenou balzu. Nicméně včera jsem ji v Praze na Opatově rozlítal a tak si potvrdil, že její naprogramování je korektní a i nějaké to kolečko jsem si udělal v tom bezvětří na svahu.


1 komentář:

  1. Wow, teda to vypadá fakticky super. Jako já modeláře obdivuju. Osobně jsem ten typ člověka, co neumí vzít do ruky pořádně ani nýtovací kleště a jako celkově mi jdou spíš věci ve virtuálním prostoru, než abych něco dělal v dílně. I když jako snažím se, co to jde. :)

    OdpovědětVymazat