středa 2. července 2014

Expedice Himalaya

Dnes mi volá má drahá žena a oznamuje mi, že pojedeme zase do Indie a mohu si splnit svůj sen létání s RC modelem větroně v Himalájích. Ano, již nějakou dobu o tom uvažuji. Když jsme se v Himalájích pohybovali posledně, jen toužebně jsem pozoroval hluboká údolí a představoval si, jestli by to šlo. Ano, šlo by to, jen to přistání nebude žádná procházka rajskou zahradou, ale usazení modelu mezi kamení a skály. Už tenkrát jsem uvažoval, že budu potřebovat něco opravdu skladného a hodně odolného. Rozhodně s sebou nebudu brát žádného kompozitového krasavce, ale budu muset vzít něco lehkého, skladného, odolného a rychle opravitelného. Mé oko si vyhlédlo model od firmy Dream Flight a to Libelle. S F3K jisté zkušenosti mám a je zde možnost chytání do ruky, což výrazně sníží riziko poškození o kamení. Nyní mám rok na přípravy, jelikož s sebou budu muset vzít spoustu vybavení, vč. techniky na nabíjení, baterie a podobně. v tomto seriálu vás budu postupně informovat o tom jak se naše expedice vyvíjí.


Má žena s kamarádkou tam budou tvořit umění, budou podstupovat i nějaké výstupy a já bych měl být jejich doprovodem. V plánu máme pořídit hromadu video materiálu a tak můžete očekávat i zajímavá dokumentární videa. držte mi palce. Nikde jsem doposavad neobjevil žádnou zmínku o tom, že by v Himalájích někdo s modely létal.

Žádné komentáře:

Okomentovat