čtvrtek 24. května 2012

Kamera - Panasonic HC-V700

Jelikož mě natáčení na mobil už začínalo pořádně štvát a natáčení na zrcadlovku není u letících objektů příliš použitelné, tak jsem dlouho hledal co dál. Ono pořídit pořádnou kameru je záležitost čítající částku 35 000Kč a výše a to se mi opravdu nechtělo. Možná v budoucnu, až budu schopný točit opravdu pořádná videa a budu je schopen nějak smysluplně sestříhat (můj historický počítač už asi mele z posledního). Dlouho jsem vybíral kameru, kterou pak využijeme s mou přítelkyní i v Indii. nakonec jsem zvolil Panasonic HC-V700, což je u Panasonicu nejvyšší model jednočipovky za příjemných 12 000Kč. Budu dělat nějaké testy, budu muset dokoupit nějaké příslušenství a vše Vám zde popíšu. už se moc těším na první záběry modelů v letů. Asi je bude dělat má drahá polovička, tak otestujeme i jak je kamera blbu vzdorná ;).

Bohužel tato kamera nemá hledáček, takže při slunečném počasí to bude opět masochismus, ale nechme se překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat